/Files/images/razdelitel-43.gif

/Files/images/10411.gif

/Files/images/5aa98c37_o.jpeg

Мулек Жанетта Анатоліївна
музичний керівник
Керівник гуртка "Дударик"

Життєве кредо: "Бути як фонтан, що переливається через край, а не як резервуар, що містить все одну й ту саму воду"
Педагогічне кредо: Хочу, щоб діти зростали розумними,
І щоб змогли себе знайти.
Голосом, клавішами,навіть струнами - їм відкриваю чарівні світи.

Педагогічний стаж роботи - 41 рік
/Files/images/razdelitel-70.gif
/Files/images/e157666a_o.jpeg

Мураховська Тетяна Володимирівна
музичний керівник
Керівник гуртка
з театралізованої діяльності "Казка"

"Музика, коли вона досконала, приводить серце в точно такий же стан, ви відчуваєте, насолоджуючись присутністю коханої істоти, тобто, що вона дає, безсумнівно, найяскравіше щастя, яке тільки можливо на землі"
Фредерік де Стендаль (Анрі Марі Бейль)
Музика –це вид мистецтва, який сприяє зародженню і розвитку естетичних смаків, почуттів.
Музика є мовою серця, найніжніших почуттів, світу емоцій людини.
Внутрішнє відчуття та переживання викликає бажання передавати музику в дії, міміці, жестах, рухах, співі, грі, створювати нові художні образи, розвиває творчу уяву.
У вихованні головне - це уміння включити в роботу різні аналізатори, які збуджують думки і почуття дитини.

Музичний керівник виховує в дитині зазначені вище риси, оскільки вони готують дитину до художньої діяльності, що є вищою формою вияву інтелекту, здібностей та індивідуальності.

Цілеспрямовано та систематично здійснюється в
ДНЗ №2 музичний розвиток дошкільників шляхом організації музичної діяльності через різноманітні форми роботи з урахуванням здібностей дітей.

Тісна співпраця та скоординовані дії педагогів забезпечують творчу атмосферу, емоційний комфорт для естетичного сприймання музичних образів, емоційного прояву своїх почуттів дітьми під час проведення різних форм роботи.
Систематична та планомірна робота музичних керівників забезпечила розвиток вміння дітей розрізняти музичні твори за жанрами і видами, цілісно характеризувати твір та отримувати від прослуханої музики естетичну насолоду.

Продумано, з використанням різноманітних сучасних прийомів проводиться робота по формуванню
музично – рухових навиків.
Діти виконують не лише традиційні, а й сучасні та характерні таночки.

Варто зазначити, що діти виявляють емоційне задоволення під час гри на дитячих музичних інструментах, вчасно вступають, відчувають ритм та динаміку музики.
Доброю традицією в дошкільному закладі стали міні концерти, які проводяться на батьківських зборах, різних зустрічах та привітаннях.

/Files/images/15.jpg

/Files/images/27.jpg

/Files/images/P8130133.JPG

/Files/images/muzika_loo.jpg

/Files/images/завдання муз.png

/Files/images/133_1.jpg

/Files/images/model_muz1.jpg

Цікавинки для батьків

"Вчимо дитину слухати музику"

Дуже часто батьки вважають, що дитину не варто долучати до музики, якщо сама дитина не виявляє до неї особливого інтересу. Це не зовсім вірно. Дитині необхідно слухати музику.Перший досвід такої діяльності малюк отримує в сім'ї, слухаючи музичні записи, спів дорослих. Не можна заперечувати позитивного впливу самостійної діяльності дитини на розвиток його музикальності, разом з тим тривалі спостереження за музичним розвитком дітей переконують в тому, що необхідною умовою такого розвитку на ранньому віковому етапі є спільне сприйняття музики. На жаль, батьки рідко слухають музику разом з дітьми. А тим часом давно помічено, що музика - самий благодатний фон, на якому виникає духовна спільність між людьми. Вона допомагає встановити контакт між дорослим і дитиною. У якій формі може бути виражене спільне сприйняття музики? Воно й у співі дитини для своїх батьків, і в спільному виконанні танців, і в слуханні музики. У процесі спільного сприйняття в дитини виникає бажання поділитися своїми почуттями з дорослими. А це дуже важливо і для встановлення духовного контакту між дитиною і дорослим і для початкового етапу навчання слухання музики. Якщо ви хочете навчити дитину слухати музику, постарайтеся спочатку самостійно відчути, зрозуміти те твір, який підібрали для малюка. Всім відомо, що на відміну від такої галузі знань, як література, музика не розкриває, а передає настрій і думки композитора, і впливає, перш за все, на відчуття слухача. Тому для початку краще обрати невеликий твір з добре вираженим характером, настроєм і ясною мелодією. Після прослуховування заведіть бесіду з дитиною про прослуханої музики. Головне, щоб прослуханий твір знайшло емоційний відгук у душі дитини. Маленькі діти охоче слухають народні мелодії, музику танцювальної характеру, люблять колискові. Як же навчати дитину слухати музику? Існують самі різні прийоми. Якщо дитина слухає музику на самоті, то він може відволіктися. Але якщо ж цю музику дитина слухає разом з батьками, то він висловлює свої емоції, радіє. Дуже корисно слухати музику разом з однолітками, діти прагнуть, як можна яскравіше передати товаришеві свої враження від музики, висловити їх у руховій активності. Маленькі діти з задоволенням слухають багато разів одні й ті ж твори. Дітям постарше подобається малювати під музику. Потрібно прагнути всіляко активізувати фантазію дитини при сприйнятті музики. Батькам можна придумати різні ігри, підібрати музичні уривки, що імітують шум моря, стукіт дощу і попросити дитину дізнатися відтворені в музиці явища. Якщо не все відразу виходить, як вам хотілося, не показуйте свого засмучення, спробуйте розібратися в тому, що не вдалося із задуманого. Слід пам'ятати, що життя дитини не люблячого музику біднішими, ніж духовний світ його однолітка, який розуміє музику. Любіть своїх дітей!
/Files/images/ggshsch.jpg/Files/images/4a.jpg
/Files/images/oooo.jpg

Дидактичні музичні ігри
на розвиток творчих здібностей

/Files/images/33 (1).jpg
/Files/images/44.jpg/Files/images/55.jpg/Files/images/ігри музичні.jpg
/Files/images/малюємо музику.jpg
/Files/images/дома.jpg/Files/images/animaciya21.gif

/Files/images/minimultik.ru.150215110557c148df1b0c2bf348.gif

Кiлькiсть переглядiв: 918

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.