
Колектив ДНЗ №2 "Калинка"
з вірою та впевненістю дивиться у завтрашній день:
Краєм дитинства називаєм
Рідний наш дитсадок
І добротою зігріваєм
Наших усіх діток.
Вчимо ми малечу життю радіти,
Гратись і працювати.
Батька і неньку вчимо любити
Та Україну прославлять.
Мріємо ми, щоб наш садочок
Діяв і процвітав,
Щоби дівчаток і хлоп'яток
до себе він скликав.
Хочемо ми, щоб ту стежину,
Що до садка іде,
Діти усі запам'ятали,
Як дитинство своє.

Наш педагогічний колектив - це команда однодумців, творчих,талановитих людей справжніх професіоналів.
Усіх об'єднує найголовніше - любов до дітей та повсякденна турбота про всебічний розвиток дитини.
Навчально - виховний процес у ДНЗ №2 "Калинка" здійснюють 19 педагогів.
За освітою:
- Повна вища освіта - 6 педагогів.
- Базова вища освіта - 13 педагогів.
Працюють профільні спеціалісти:
- Вихователь - методист-1
- Музичні керівники-2
- Інструктор з фізичного виховання -1
- Вчитель - логопед-1
- Вихователь зображувальної діяльності-1.
Медичне обслуговування здійснюють:
- Старша медична сестра-1
- Медична сестра-1.
Діяльність педагогічного колективу
спрямована на виконання таких завдань:
- Формування творчої особистості з урахуванням її можливостей, потреб та перспектив розвитку
- Впровадження в навчально - виховний процес методів і прийомів інноваційних технологій,спрямованих на формування, збереження та зміцнення здоров'я дошкільників
- Створення предметно - розвивального середовища для організації різноманітних видів діяльності дітей дошкільного віку
- Формування основ життєвої компетентності дитини
- Створення належних умов для повноцінного розвитку та реалізації дитиною свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального).

Педагоги дошкільного навчального закладу в своїй роботі широко використовують методи і прийоми інноваційних технологій:
- Здоров'язбережувальні технології
- Нетрадиційні техніки малювання та пластилінографія
- Використання ідей К.Орфа та методики С. і К. Железнових у роботі з дітьми
- Розвиток творчих здібностей дітей засобами квілінгу
- ТРВЗ у роботі з дітьми
- Орігамі як засіб розвитку творчості дітей
- Казкотерапія та піскотерапія як засіб профілактичної та корекційної роботи з дошкільниками
- Логоритміка як засіб мовленнєвого розвитку дошкільнят.
Кiлькiсть переглядiв: 682
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.